........ WE ZITTEN GOED...

3 maart 2020 - Colombiers, Frankrijk

Vanuit de Middellandse Zee (jawel we komen al in de buurt van datgene waar ik thuis met al die regen al maanden van droomde 🏖😄) komt n stevige wind aanzetten. De camper krijgt ‘t behoorlijk te verduren!! Wat heeft zo’n ding trouwens dunne wandjes! Maar ‘t 🌞 schijnt nog steeds, 13 graden C. dus no worries. Onze Truus (Garmin) leidt ons naar de door ons zorgvuldig uitgezochte camping. Echter de kronkelige weg wordt ‘n kronkelig weggetje, smaller en smaller, met behoorlijk veel gaten en veel uitstekende takken .... een onbewaakte spoorwegovergang..... en net als we denken en ietwat onrustig zeggen “Dit gaat niet goed, nergens een camping, we kunnen echt niet dezelfde weg terug” zien we door de struiken het wit van een camper ...... WE ZITTEN GOED 😅. Het vinden van een plaats was een makkie en aan het ‘waterpas zetten’ hebben we überhaupt niet meer gedacht. Dat is trouwens toch een stiefkindje waar we pas aan denken als we doodmoe ons bed in duiken 😏. De opgerolde deken doet wonderen 😉. Nog snel voordat het donker wordt het plaatsje Colombiers verkennen met zijn haventje aan het Canal du Midi. Helaas is het langzamerhand behoorlijk afgekoeld en is de wind guur, maar de platanen geven een heerlijk Mediterraan gevoel. Het haventje en dorpje ogen erg dood op deze begin maartse dag, maar het bruggetje is om te zoenen. We rennen min of meer naar ‘huis’ en zijn net voor de bui weer binnen. Lekker aan ‘n glaasje wijn en paella.

1. Cara Batteké:
    3 maart 2020
    Lieve Therese en Jeroen jullie zijn vlg mij op drie kwartier rijden van Sète waar we met het viswijvenkoor 6 - 12 april gaan optreden. De toeristen blijven misschien op dit moment ook een beetje weg. Blij dat jullie zo lekker genieten. Hoe lang blijven jullie weg? Liefs Cara 😘
  2. Det:
    4 maart 2020
    Ja, maart roert zijn staart. Ook in Zuid Frankrijk blijkbaar. Ben nu in Amsterdam en daar schijnt de zon.
    Het is een leuk avontuur wat jullie aan het doen zijn.
    Fijn om jullie zo te kunnen volgen.
    Goede reis en dikke 😘