Autoroute du Soleil đŸ˜„đŸ˜„đŸ˜„đŸ˜„đŸ˜„

2 maart 2020 - Colombiers, Frankrijk

Wederom goed geslapen, misschien ‘n beetje koud als je uit bed komt ...... 3 graden C. Snel douchen in gelukkig verwarmde doucheruimtes. Ik moet zeggen dat we het kampeer/bootgevoel van zuinig omgaan met water; bewegen in kleine ruimtes en openbaar sanitair makkelijk weer oppakken 😊. Om 07:30 rijden we weg, op naar de autoroute en zo mogelijk een goedkoop tankstation. Bij IntermarchĂ© zowel diesel als lekkere paella en stokbrood voor vanavond gescoord en we zijn weer ‘en route’. Het voelt vertrouwd..... de regen komt weer royaal uit de lucht vallen. De omgeving komt bekend maar toch ook weer vreemd voor. We hebben dit gebied nog nooit met zo’n beroerd weer gezien, dit is toch de ‘Autoroute du Soleil’. Ze kunnen hem in de winter beter ‘Autoroute du Pluie’ noemen!!!  Maar bij Nimes wordt ‘t ineens beter, de regen houdt op en het wordt lichter. Zo kennen we het hier weer 😊. Nog ‘n dik uur rijden naar Colombiers, een oud plaatsje aan het Canal du Midi.

1. Henny:
    3 maart 2020
    Hoi Lieve Tansjes,
    Leuk om jullie zo via dit blog te gaan volgen. Als ik de foto's zie van de camper verlang ik weer terug naar onze trip naar Zweden. Wij hadden zo'n zelfde soort camper (half integraal). Het formaat went snel hoor, goed in je buitenspiegels kijken, dat is Jeroen wel toevertrouwd. Jammer dat het weer bij de opstart niet meezit, maar dat zal allengs beter worden. Goede reis XXX