De eerste dag .....

29 februari 2020 - Simmerschmelz, Luxemburg

Jeee wat is die kar lang, met de fietsen erop iets van 8.40 m. 🧐. Best wel spannend om met zo’n grote kar te rijden. NL had in de ochtend n lekker 🌞. Vanaf Luik was ‘t andere koek, n giga stortbui 🌨💨⛈met ongelofelijke zijwind. En dan is zo’n camper hoog en lang, iedere 2 minuten kreeg je zo’n oplawaai vanaf de zijkant. Ik vond ‘t heftig 🥺😩 Gelukkig was ‘t na 20 minuten voorbij. De rest van de rit verliep goed, langs de weg lag zelfs nog sneeuw. Onze eerste staanplaats werd Simmerschmelz in ‘t zuiden van Luxemburg, ‘n gezellige camping met vaste campinggasten. De ‘moullekes’ stonden al op ‘t vuur, dus wij konden zo aanschuiven. Het kwam wéér met bakken naar beneden 🌨☔️💦, dus het waterpas zetten van de camper hebben we overgeslagen 🥴, een opgerolde deken onder mijn matras bracht de zaak weer redelijk in evenwicht. Met het getik van de regen vielen wij in slaap. De volgende ochtend met uitlaten van Guus zagen we dat ‘t al maanden regent hier, zelfs bovenop de heuvels was ‘t reuze drassig en zakte je weg in de blubber. Wederom met ‘n 🌞 reden wij naar la douce France 😊.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Det:
    2 maart 2020
    Stoer hoor. Wat een grote auto!
    Vrachtwagenrijbewijs zou best fijn zijn. Goede reis tansjes 😘